lördag 19 mars 2011

dagens prövning

ja idag står periodens kalas på schemat... skönt att alla tre kalasen som infaller under min pulverdiet inträffar under samma dag då kan jag motivera mig ordentligt så jag inte trillar dit.
först ut är 3 års kalas för oliwer, där kan jag tänka mig att de bjuds på en hel del läckerheter, men jag klarar mig... ja tar med mig en pepsi max, de gör mig nöjd :)

senare i eftermiddag/kväll blir de kalas i hjo för tobbes kusiner emma (17 år) och daniel (25år)
då bjuds det på tacos... även där ska jag klara mig och skulle de vara så så kan jag ju sällskapstugga på en gurkbit eller två tror faktiskt inte att de stör dieten...

nä det känns bra och på onsdag har halva perioden gått...
känne rmig nöjd och stolt me dmig själv och mina resultat... hoppas vågen landar på närmare -10 på onsdag, de skulle gör amig grymt nöjd om ja klarade 10 kg under 3 veckor... för de betyder då att jag nog kan klara mitt mål med -30 till min examen :) (10/6)


1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för att du klarade frestelserna på kalasen :-)

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera