onsdag 23 mars 2011

ja här var det inte skrivet något på ett par dagar...

hellu...
nu kommer jag här med en liten uppdatering..
hade inskrivning på kss igår inför operationen... så nu känns allt bra, de frågetecken som fanns har rätats ut och dessutom var de snälla nog att ta ett blodprov på mig för att kolla upp min sköldkörtel å se hur ämnesomsättningen i den låg :)

nu hoppas jag bara tat jag blir patient 1 av 3 som opereras, det vill säga ja hoppas på att få opereras först på dagen... detta för att minska på min nervositet.

annars då??
jag är ju ute på min praktik nu, å ja kna säga att det är tufft att gå på pulverdiet och sammtidigt jobba på en vårdcentral... man är icke stilla en sekund, så gott om motion får jag under mina 8 timmar på "jobbet" känne rmig helt utpumpad när jag kommer hem på kvällarna, men de beror nog mest på vanan. det är bland annat därför jag icke skrivit nu på ett par dagar...

1 kommentar: