tisdag 15 mars 2011

nervös

imorgon är de vägning nr 2... känner mig en aning nervös, känns inte som jag gått ner nått, å absolut inte i midjan..men det kan ju vara så att man blir lite blind för de själv oxå, jag ser ju mig själv i spegeln varje dag... men ändå..
jaja dumt att spekulera i de idag, om orken och framför allt tiden tillåter så kan det nog bli en liten promenix i eftermiddag, men först och främst måste skolarbetet bli klart :)

måste ta mig till vårdcentralen oxå denna veckna å ta mig 1000 miljoner prover som ja måste ta...
ekg bland annat, spännande, hoppas alla prover ser bra ut, ja känne rmig ju bra, så de borde visa hyfsade resultat...
skrämmande ändå å få en hel genomgång på kroppen, jag är så rädd att de ska hitta något...

nu kan man se de så här 1/3 del av pulverdieten är avklarad... och nästa vecka har hala tiden gått...
bara sista snön försvinner nu å solen värmer upp luten lite till så kommer tiden och humöret att bli så mycket bättre de gör oxå att tiden flyger fram å snart är D day här...

1 kommentar:

  1. Hej
    Tack söta du för titten inne hos mig. Det uppskattas mycket. och peppning och tips aldrig fel =)
    Oh vad jag har letat efter soppor. Men i min lilla håla har de bara kalla dryckerna så jag kommer kika runt om det går beställa över nätet eller titta på andra soppor av annat märke,
    Vill ju ha lite byta om med.
    Kämpa på du med, du kommer fixa detta =) Och klart man ser sig blind på sig själv men så blir du glatt överraskad med när du ställer dig på vågen. Hejar på dej Kram och tack
    Ps Kommer följa din resa med =)

    SvaraRadera