onsdag 9 mars 2011

VÄGNING:

Vägning nr. 1

VIKT:

V1. -5,1 kg


MIDJA:

V1. -12 cm


ja detta var nästan över förväntan och känslan är obeskrivlig hur bra det känns. har även minskat 1.8 i BMI vilket är väldigt bra.
det bästa är hur mycket som faktiskt försvunnit runt midjan, det är där den tyngsta biten sitter och därför känns det skönt att kroppen tar resurser därifrån först.
Nu hoppas vi på att resterande veckorna flyter på i liknande siffror så kan detta bli en rolig och underbar resa :)

5 kommentarer:

  1. OOO jäklar de va inte dåligt må jag säga! fan en vecka till å då har du 10 kilo. Då lär de garanterat synas! fortsätt och kämpa! /Anna

    SvaraRadera
  2. Wohoo! Bra Mia! Kul med resultat med en gång! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Jösses! Vilken kanonstart :-) Du behöver kanske göra någon operation till slut.

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  4. Jag är så stolt över dig Mia! Vet att vi inte har så mycket kontakt längre (vilket är synd) men jag hejar på dig av hela mitt hjärta! Du kommer att fixa det här, det är jag bombis på! Kämpa på! Kramar från Jenny

    SvaraRadera
  5. Grattis!

    Forsätt kämpa på! Vi tänker på dig här i gbg :)
    Kram / Carro

    SvaraRadera