torsdag 10 mars 2011

mer energi = lätt rastlös

ja idag tryter humöret en aning mest på grund av mitt ökade energi flöde, jag vill ah något roligt å göra, å när man suttit hemma typ hela dagen så blir de lätt lite tjat på smabon när han väl kommer hem för då vill man ju ut :)
nu har jag lyckats tjata till mig en liten shopingrunda iaf.. insåg att det fattades några små saker här hemma...

nu är vi inne på vecka 2 å de går fortsatt bra... ja ska greja detta... men visst börjar man känna av hunger och suget mer... första veckna gick nog mest på adrenalin.. nu känner jag att de komme rbli jobbiga veckor framöver..
men de är bara att intala sig att de ska gå.. för de ska de...
bara några veckor kvar nu tills ja får stoppa in något gott i munen igen å känna "vanlig mat smak"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar