fredag 11 mars 2011

fredag mina vänner...

ja nu var vi där igen.. fredag- fredagsmys...
förra veckan var jag depp men så hittade jag ju min kycklingsoppa...
i mitten av denna veckan var jag depp igen eftersom alla mina kycklingsoppor var slut å inte fanns i en endaste butik i hela skövde...
men nu är jag pepp igen med massa nya förpackningar med kycklingsoppa...
en tripp till city gross i skara resulterade i detta.... tack o lov nu är jag inspirerad igen...

vecka två sägs ju ska vara en trög vecka just viktminskat sett.. visst går jag ner lite varje dag men hitills dessa två dagar så är de inte alls samma som förra veckan, men neråt är alltid neråt...
kroppen har nog stabiliserat sig lite nu efter chocken den fick förra veckan, så de är helt naturligt...

känner mig iaf i bra slag idag.. har precis hoppat ur duschen å målat på lite nagerlack, strax vätar lite skidor på tven innan jag ska till skolan i eftermiddag...
tänk va lite viktminskning och sockerfri kost kan göra med humöret...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar