söndag 17 april 2011

oförskämt pigg

hej kära vänner... jag känner mig piggelin som bara den nu efter op...
jag svävar lixom på små lyckomoln, de är svårt att förklara, men livet känns bara så fantastiskt just nu å ni anar inte hur mycket jag ser fram emot sommaren nu :)

de börjar gå lättare med maten nu, de känns små jobbigt å äta men de beror ju på att magen är svullen och lite små öm, men för varje mål så tycker jag att de känns lättare, å igår fuskade jag lite genom att smaka lite potatisgratäng hemma hos min syster, såklart var den väl mosad så ingen skada är skedd, de går knappt att beskriva hur gott den smakade, nu efter nästan 7 veckor på flytande mat så känne rman ett enormt sug efter matigare mat än soppa... så jag ser nästan fram emot torsdag då jag ska få börja med puré mat...konstigt nog :P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar