onsdag 27 april 2011

VÄGNING

Vägning nr. 8

VIKT:

V1. -5,1 kg
V2. -1,6 kg
V3. -0,7 kg
V4. -1.3 kg
V5. -1.4 kg
V6. -----
V7. -5.1 kg
V8. -1.0 kg


MIDJA:

V1. -12 cm
V2. -4 cm
V3. -2 cm
V4 .-1 cm
V5. -1 cm
V6. -1 cm
V7. +1 cm (beror troligtvis på svullnaden som är över magen efter op)
V8. -3 cm

TOTALT:

-16.2 kg
-23 cm i midjan

kanske inte världs historiens största viktminskning, men även jag är mänsklig och de har ju trots allt varit påsk. hade de varit gamla mia så hade de säkerligen blivit en vikt UPPGÅNG, så innerst inne är jag besviken men ändå nöjd, minus 1 kg är ju ändå ganska mycket. jag totala är ju ändå de som skall räknas.
nu tar vi nya tag å hoppas på minst 2 kg till nästa vecka för de är mitt mål :)

2 kommentarer:

  1. Hej
    Du är duktig. Och så länge det är minus är ju bra? Och som sagt du lika mänsklig som alla oss andra =)
    Du kommer fixa detta...så bara se fram emot nästa vägning och då är det minus igen =)
    Jag själv haft lite motigt över påsken så jag hade gått upp. Så...:)
    Lycka till
    Kram

    SvaraRadera
  2. Kämpa på så klarar du ditt mål :)

    SvaraRadera