måndag 25 april 2011

fel fri?

vem är fel fri?
ja är väl fel fri?
iaf önskar man att man var de, men mänskligt nog så är vi inte de å tur är väl de för annars skulle jag inte sitta här å knåpa ihop detta inlägget :P

iaf de jag vill ha sagt är att usch va ja känner mig halv rutten, de har blivit mycket av de goda livet denna påsken även om de inte varit godis i godis bemärkelse, men god mat och efterrätter...
å jag som har en kropp som absolut inte tolererar detta står nu still på vågen...
ok ja har gått ner lite sedan i onsdags men under helgen har jag stått still, de är väl tur iofs men man vill ju neråt.. så nu blir de noll tolerans mån å tis för att få fart på viktnedgången igen...

å de bästa av allt snart har jag fått ta bort stygnen (agrafferna) och efter de kan jag påbörja att motionera lite lätt å de känns bra, jag känne rmig pepp på att börja med den delen av mitt nya liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar