söndag 8 maj 2011

simma :)

idag tog vi med oss lillgrabben å kompisen med barn å mor till badhuset för lite äventyrsbadande :) när de närmade sig uppstigning så passade jag på att dra 10 längder motionssim för att testa konditionen å magen... visst kändes de lite i magen, men de var nog bara mina otränade magmuskler som fick sig ett uppvaknande...
de kändes bra å jag är laddad, jag har ju som delmål att ha gott ner eller närma mig -30 kg till min examen den 10 juni...
5 veckor kvar nu då.. de gäller å ligga i....

har även satt ett del mål tills vi ska på semester den 23 juli.. då hoppas ja på -40 kg totalt...
11 veckor har ja på mig att minska nästan 20 kg... lite press har ingen dött av så nu taggar vi järnet :)

2 kommentarer:

  1. Heja, heja! Keep up the good work!!!

    mvh//pernilla be

    SvaraRadera
  2. Härligt...detta kommer du fixa din vikt nedgång :)
    Du är duktig

    SvaraRadera