onsdag 4 maj 2011

VÄGNING:

Vägning nr. 9

VIKT:

V1. -5,1 kg
V2. -1,6 kg
V3. -0,7 kg
V4. -1.3 kg
V5. -1.4 kg
V6. -----
V7. -5.1 kg
V8. -1.0 kg
V9. -0.2 kg


MIDJA:

V1. -12 cm
V2. -4 cm
V3. -2 cm
V4 .-1 cm
V5. -1 cm
V6. -1 cm
V7. +1 cm (beror troligtvis på svullnaden som är över magen efter op)
V8. -3 cm
V9. -1 cm

TOTALT:

-16.4 kg
-24 cm i midjan


hej gott folk, sämsta veckan hitills??
ok jag ska inte bort förklara mig men jag har faktiskt haft en riktig svullar vecka, jag har unnat mig god mat och av god mat går man inte ner i vikt...
de blev visserligen ett minus, men 0.2 de kunde lika gärna vara mer eller mindre vatten i kroppen... så ja räknar inte de som viktnedgång...
iaf nu har ja fått min vecka med god mat så nu blir de skärpning.. framför allt med mat tiderna... ja måste sätta mig å göra ett vettigt matschema som passar mina små mål

1 kommentar:

  1. vet inte riktigt om jag kan hålla med dig om att man inte kan gå ner i vikt av god mat, jag har ätit god mat och gått ner i vikt..

    SvaraRadera