söndag 19 juni 2011

halloj...

usch ja känner att ja äter allt annat än bra just nu....
är ständigt sugen på cola, visseligen håller jag mig till zero, men att suget återvänt är ju inget bra tecken, de får ja jobba på nu....

igår hade vi examensfst med mycke god mat, med då var ja lite duktigare än vanligt med "rätt mat" för mig... det vill säga lite av varje, då får ja i mig bästa och mest näring.
fikat vi bjöd på hanns inte med då vi ägnade oss åt presentöppning undertiden, de var väl bra för annars hade nog någon kaka slunkit ner... å farligt nog även några chips...
några chips slank dock ner senare när vi städade... men bara några få små :)

idag har vi städad å de innebär ju lite "vardagsmotion" å de duger bra för mig för, i takt med att ja blivit rörligare så har även ja fått ont i knän å fötter, kanske för att de belastas mer nu än tidigare trots att jag är lättare, men ja rör mig ju betydligt mer nu än innan oxå så de är ju bra...

nä men där fick ni iaf ett litet livstecken från mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar