tisdag 21 juni 2011

motivationsgarderob

har ni hört detta uttryck tidigare??
om inte så ska ja berätta va detta är för mig iaf.
för något år sedan så köpte ja en del kläder i mindre storlek än vad jag fick på mig, allt för att motivera mig till att gå ner i vikt och komma i dessa kläder. eftersom jag är lite av en shopoholic så är de numera en hel garderob med kläder som i stort sett aldrig sett dagen ljus, tills nu....

nu äntligen dryga 25 kg lättare så har ja börjat rota bland dessa kläder igen och visst finns det en och annan gobit som ja längtar efter att få ha på mig, men sammtidigt finns de några som ja funderar över hur ja tänkte när dessa fick plats i garderoben.

iaf de är kul att få ta på sig lite nytt å fräscht å man känner sig genast finare och mer motiverad då man kommer i ett plagg från motivationsgarderoben.
ja kom ny i de flesta kläderna, men än är de några kg kvar tills de allra finaste sitter ok. men några har fått se dagens ljus redan.
som igår, då hoppade ja i en snygg sommarklänning som är svart och har mönster i lila, beige och ljusgrönt.... den är super snygg och dne köpte jag när jag och tobbe precis hade träffats... ja har drygt 15 kg kvar till den vikten... men i dne kom ja å med en tröja över så blev de helt ok :)

har ni någon motivationsgarderob eller motivationsplagg???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar