söndag 31 juli 2011

semester...

kan mna ha semester ifrån viktnedgången??
om man kan de så har jag nog banne mig haft de under min vecka i skåne..
har upptäckt och tackat godisgudaran för att vi inte har någon starndpromenad i skövde för då hade ja rullat fram för usch så mysigt de är att ta en kvälls glass längs stranden..

så ja ja förväntar mig inga stora resultat på onsdag när ja ska väga mig för första gången på 2 veckor, för ja har inte ens vågat prov väga mig eftersom ja är rädd att siffrorna pekar uppåt..
så ja jag skulle bli ofantligt glad om den pekade neråt nöjd om det är plus minus noll å besviken på min karaktär å att jag inte kan låta bli de goda livet eller välja ett bättre alternativ...

men så är de.. ja var iaf iväg å simmade en stund idag innan jobbet för att kompencera..
imorgon blir de att ta tag i karaktären å banka vett i skallen, de gäller att prenta in nu att godis, glass å dricka är inte allt här i världen.. utan ett friskt sunt liv som man mår bra av att det är mera värt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar