fredag 2 september 2011

bra känsla..

den underbara känslan som infann sig i kroppen igår efter simmningen fortsatte idag på morgonen när jag vaknat...
theo har tagit en jätte lång sovmorgon, något jag uppskattar väldigt...
klockan är nämligen 9,30 å han har inte vaknat än...
idag blir vi nämligen själva hela dagen när pappa tobbis jobbar å sedan hela kvällen när pappa tobbis skall ut på roligheter på krogen...
det kan ju tyckas att ja gnäller över att behöva vara själv med theo, så är de delvis men inte pga av honom utan av situationen... de är super mysigt å vara med honom men de skulle vara underbart å kunna gå it till lekplatsen å kanske över till maxi... aa ni förstår säkert.. just nu är våra möjlighter begränsade

men idag tänkte vi iaf ge oss ut på en mindre promenad med vagnen.. frisk luft dödar ingen å jag skall fortsätta att få in lite motion i min vardag varje dag...
de behöver inte vara ett 90 min långt stenhårt svettigt pass på gymmet, utan 10 min promenad eller på crosstrainern.... "många bäckar små"

ja hade tankar på att baka bullar men jag är rädd att de nog blir några bullar för mycket i magen... å ja har en bra magkänsla för kost å träning nu å ett bullbak skulle nog sabba de... så de får nog bli ett bullbak av theos playdoo istället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar