torsdag 1 september 2011

simmat

känner mig nöjd fick äntligen tummen ur å hängde med på torsdags simmet :)
å tack vare eve å frida så fick jag mig ett rejält motionspass...
simmade 950 m på ca: 40 min, ja brukar ju nöja mig med 20 min å känna mig stolt efter de, så idag måste jag ju vara super stolt...

dessutom var de otroligt skönt å komma iväg en stund från sjuklingen här hemma... mycke gnäll om de men idag har han varit rätt påfrestande, å eftersom ja fick lite lite sömn natten tills idag så har mitt tålamod varit allt annat än bra...

nu ska ja burra upp mig i soffan å njuta av känslan i kroppen efter min duktighet...
dock känne rjag mig mindre peppad inför imorgon då tobbe ska jobba hel dag å sedan ut på skojighter medans jag blir fast med en mindre nöjd theo som inte ens får gå ut å leka på lekplatsen... så bäst å ladda batterierna nu för imorgon KOMMER det bli en låååång dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar