fredag 16 september 2011

god morgon...

här sitter jag framför burken å äter ett par finnchrisp med ost på...
detta efter att jag börjat dagen med att arbeta på både min fysisk och psykiska hälsa genom harmonisk morgon simning...
varför simmar jg inte oftare på morgonen för???
de släcker ner å tänder ljus å spelar lugn romantisk musik...
hela jag simmade idag med ett lugn i kroppen å de kändes som allt jobbigt rensades ur kroppen tack vare stämningen...

nu ska jag strax hoppa i andra kläder och bege mig iväg till skolan för lite resultatskrivning...
halva jag känner att jag kommer vara stressad och irriterad efter mötet i skolan, då vi har en i vår grupp som inte ens vet hur man skriver @ eller _ på datorn... så ni förstår ju hur påfrestande det kan vara när de gäller ett grupparbete...
inget fel i att man inte är så datakunnig men de ställer genast större krav på alla andra, å när man sedan får hennes bidrag skickat til sig på mejl å upptäcker att de är kopierat rakt av på internet då känner man sig rätt uppgiven...
hon r annars en väldigt härlig person, så de är jobbigt för ja känner att ja inte kan ta upp detta med henne riktigt...

jaja när ja kommer från skolan tänkte ja sätta på lite panflöjtsmusik å lägga mig raklång å bara rensa huvudet på alla negativitet innan ja går på helg :)

hur ser eran fredag å helg ut??


1 kommentar:

  1. Har du bestämt dig för om du ska läsa till hälsocoach, eller är det de du redan börjat med?

    SvaraRadera