torsdag 29 september 2011

jag är på väg...

fick en så underbart värmande kommentar av en som jag jobbar med idag...
hon berättade att hon verkligen tyckte ja såg sjukt fräsch ut å att de verkligen syns nu att jag är på rätt väg...
jag känner självförtroendet växa varje dag å jag älskar att jag vågade göra de valet som jag gjorde...

jag stapplar runt i mina nya boots å älskar livet, trots att de är mycket just nu, hade jag inte vart så sjukt glad å nöjd så tror ja att ja hade varit en riktig "bitter fitta" (ursäkta uttrycket)

jag vet att jag når mitt mål -40 kr tills på måndag, å jag ångar vidare...
tänkte föröska mig på att få upp ett par bilder som visar skillnaden så att alla kan se... ja skulle helst gå med en gigantisk kopia av mig själv bredvid mig så alla verkligen ser vad som hänt...

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Har gett dig en award för du är en sådan inspiration både för mig och många andra. Hejar på dig! KRAM

    SvaraRadera