fredag 30 september 2011

tack tack



Med denna fina award följer några frågor och man ska ge vidare den till 3 bloggar..

jag fick den av min underbara vän och inspiratör Evelyn
hon hade vart den självklara att ge tillbaka denna till då hon är en underbar förebild för många som kämpar med att lägga om sin livsstil.


Jag väljer att ge denna award till några bloggar jag läser dagligen och som ger mig glädje, insperation och blogglust.

Emelie: hennes underbara bilder och blogginlägg ger mig alltid glädje, hon blandar träning, hemma mys med tips och idéer.

Emilia: en myspys blogg, ger mig alltid en värm känsla i kroppen, har massa bra heminredningstips som hon delar med sig av. och för att inte tala om all god mat och bakning som hon delar med sig av.

Frida: En vän till Evelyn, och en otrolig kämpe, jag beundrar henne för hennes styrka och hon ger mig alltid inspiration att fortsätta min viktresa.



Mina frågor:


Varför började du blogga?
bloggen startades för att kunna dokumentera den resa jag gör och för att min omgivning skall kunna följa hur de går för mig, och kan man då lyckas inspirera en och annan så är detta bara ett stort +
jag är inte världens bästa på att blogga men jag kämpar precis som jag gör med min vikt.
bloggen är ett bra redskap för att jag själv skall se hur de går för mig.


Vilka bloggar följer du?
oj ja följer så många bra bloggar men "mina dagliga" är de ovannämnda + aves två bloggar då förståss å sedan ett 10 tal "vardags bloggar"


Vilka favoritfärger har du?
på kläder svart och naturnära färger.
rent allmänt gillar jag annars babyrosa och skogsgrön


Favoritfilmer?
Saving private ryan och andra "andra världskriget" filmer så som schindlers list, pearl harbor m.m
annars är jag mest en serie nörd


Vilket land drömmer du om att besöka?
USA, min dröm är att få se New York å sparandet är i fullgång. sedan vorde det inte fel att besöka typ thailand, maldiverna


nu ska jag meddela de blggar jag gett awarden til...

2 kommentarer:

  1. Tack snälla du för den fina awarden och framför allt för de fina orden! Blev jätteglad :)
    Har redan gjort själva frågorna och så så jag hoppar det den här gången. Men tack än en gång för orden, de gjorde min fredag!
    Kram Emilia

    SvaraRadera
  2. Åh tack Mia! Vad glad jag blir! Din blogg är underbar den också.
    Kram på dej!

    SvaraRadera