onsdag 7 september 2011

plugga igen???

i våras eller rättare sagt i början av sommaren eftersökte jag till en utbildning på högskolan i skövde...
Hälsocoach... de var över 900 personer i reserv å efter första antagningen så hade jag reservplats 90... när andra antagningen var gjord låg ja på plats 30 å gav därefter upp hoppet om att plugga den utbildningen... men så idag när ja kikade på min mejl så fanns där ett mejl som talade om att ja var välkommen att börja studera hälsocoach 120 högskolepoäng på distans...

nu sitter jag å velar å funderar på om ja har motivation att plugga 2 år till nu...
visst skulle de vara skönt å få en bredare utbildning inom ett intressant område å visst skulle de vara skönt å kunna låta theo gå på dagis varje dag samtidigt som utbildningen skulle tillåta mig att jobba extra på inrigning precis som nu...

aaa egentligen varför tvekar jag???

ja å tobbe får sätta oss ner ikväll å gå igenom hur vi ska göra...
passar de att jag börjar plugga nu igen, klarar vi de ekonomiskt å kommer de funka med hans jobb :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar