torsdag 8 september 2011

simmning...

huvva!!!!!! (jämtländskat uttryck)
förstår ni hur jäla ont ja har i mina ljumskar efter gårdgens svettiga 10 minuters pass på crossen... men i hjärtat känns de skönt...

nu ska ja strax äta lite ja delar upp min middag i två mini mini portioner å äter lite innan ja ska iväg å simma å lite när ja kommer hem...
de ska bli gött å simma även om ja har träningsvärk å dessutom ont i högra skuldran..
ja har längtat hela dagen...

konstigt ja känner knappt igen mig själv, gamla mia hade kommit på 1000 ursäkter till att slippa simma ikväll, å hade hon inte gjort de så hade hon inte simmat pga träningsvärken å de onda i skuldran....

ja gillar mig själv skarp nu... ny motivation å jävla anamma...
å de måste ju till för ny börjar ju mitt nya liv som hälsocoach...

2 kommentarer:

  1. Heat motion och propoliscreme skulle jag använt till skuldran :)

    du är så duktig!

    SvaraRadera
  2. hejsan Mia !har nu läst lite om dig här på din blogg "jättekul!"
    själv gjorde jag min operation för ca 2,5 år sedan och ligger just nu i min säng efter en skinredusering på min mage ,jag förlöste en fettklump på ca 1,3 kg och det käns jätte skönt att bli av med den !
    Hur jag hamnade på din blogg var mest av en slump ,jag goooglade och hamnade härmed din attetyd om tv-problamen med negativa operationer med viktminskning ,Men då undrar jag vad du då tycker om undersökningen att missbruk ökar i vår grupp av opererade ? Man blir ju lättre full när man dricker alkohol med vår operation !jag har funderat lite på det där och mitt mot argoment är ju att det är bättre att ha 100 opererade fd feta människor och av dem blev det 90 % friska och hälsosama människor som kan jobba och försörja sig än att VI skall ´vara sjuka i diabetes ,dåliga knä,och äta en massa piller för att hålla oss någorlunda friska NÄ Länge lever operationen som gör oss friska och länge leve vitaminner och B12 och järn medecin.
    så lycka till med din framtid !!//Viveca

    SvaraRadera