onsdag 19 oktober 2011

bOOOm

oj va hände med min statistik????
den sköt i höjden, kan de vara Emilias länkning i sin blogg som gjorde att någon/några fler tittade in här???

hej iaf :)

idag vaknade jag utsövde, men inte full av energi, suck jag besväras fortfarande av min bihåleinflammation, men magkänslan säger att den är på G att släppa...
jag vill så gärna bli av med den så jag kan sätta igång att träna lite mer, målet är ju fortfarande -50 kg till nyår...
de är inom räckhåll... ni skall få onsdagsvägningen senare idag... håll ut :)

just nu sitter jag å sörplar i mig lite björnbärsdryck medans jag filar på en inledning till mitt skolarbete...."astma bland barn och ungdomar i skolåldern"
ett intressant ämne, anser jag då eftersom jag själv har astma och haft sedan jag var liten...

va tror ni, tror ni som jag att vår "renare" vardag är en bidragande faktor till att vi utvecklar astma och allergi???
jag anser att vår naturliga mickrflora i kroppen blir rubbad genom vårt konstanta duschande, perfymerande insmörjande, för att inte tala om allt vi stoppar i oss, klart de drabbar oss på nått sätt och en grej tror jag är astma/allergi... kroppen protesterar helt enkelt....

så nu fick ni nått att fundera på... lämna gärna er kommentar, alltid kul med fler infallsvinklar sedan när jag skall ge mig på att skriva en diskussionsdel i arbetet :)

1 kommentar:

  1. Men vad kul med fler läsare :) Även om man kanske har bloggen mest försin egen skull så är kommentarer från andra en pepp
    Kram

    SvaraRadera