tisdag 15 november 2011

promenix...

usch vilken bra idé jag kom på i förmiddags... ja ska GÅ till dagis å hämta theo...
nu ett par tim senare känns idén inte så lockande, men skam den som ger sig, ja ska gå dit å vi ska gå hem...

tror ni jag har läst nått ur min kurslitteratur idag???
nä precis så bra karaktär har jag, säger en sak gör en annan... ok så farligt har de inte varit 9 % av dagen har jag iaf ägnat åt skolan..

å förutom de har jag städat kylskåpet, gjort en matsedel för veckan, lagat mat å underhållit alla mina vänner på facebook med många staturupdateringar...
nu sitter jag å moffar i mig riskakor som råkat bli min lilla "thing"
de å lax för ni förstår inte i mitt huvud surrar det bara omkring massa laxbitar, lax till lunch idag å ikväll blir de lax till middag... med andra ord mina nära och kära kommer ha lax sprutandes ur öronen innan sommaren är här...
precis som stakars tobbe fick stå ut med potatisgratäng under förra graviditeten...

nu ska jag iaf hitta några passande promenad kläder för lillen skall hämtas om 3 min så de är bäst att börja knata sig iväg :)

motionera mer gott folk :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar