fredag 2 december 2011

adventskalendern

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Det som betyder mest
Dag 3 - En rolig kväll
Dag 4 - Någonting som stör mig
Dag 5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig
Dag 6 - Vad är kärlek
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Favoritplagg
Dag 9 - Favoritserien att titta på
Dag 10 - Det här saknar jag
Dag 11 - Min mobil
Dag 12 - Något som gör mig avslappnad
Dag 13 - Favoritmärke
Dag 14 - Om du fick en miljon, vad skulle du göra?
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Det här är jag beroende utav
Dag 17 - Min julkalender i år
Dag 18 - Något jag vill ha tillbaka
Dag 19 - Min absoluta favoritlåt
Dag 20 - Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför
Dag 21 - Det här får mig att gråta
Dag 22 - Min största rädsla
Dag 23 - Mitt julmys, & mina julförberedelse för iår
Dag 24 - Min nuvarande kärlek

det som betyder mest.....

utan tvekan min familj. när man gått igenom en nära anhörigs sjukdomstid å bortgång, så kommer man efteråt att värdera familjen oerhört högt. varje gång någon blir sjuk stannar man upp å tänker efter, man vill hela tiden att alla i ens närmsta närhet skall må bra.

de blir ett kort svar idag men sanningen är att för mig betyder min familj allra mest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar