fredag 9 december 2011

all by myself

ikväll ska sambon ut på julbord med sitt jobb.. snålt å låta oss respektiva stanna hemma, men men så kan de va...
pluttis å ja ska ha fredagsmys, ber till gud att han är på ett bättre humör än i morse för annars lär detta bli en låååång kväll....
helst ska ju mini vännen vara i säng innan 20 för då börjar handbollen som är kvällens höjdpunkt...
en kanon match sverige- danmark, ja har laddat upp med jacky chokladpudding som frå bli mitt fredagsmys..
choklad är utan tvekan något som han/hon där inne i magen vill att mamma ska käka å allra helst just jacky, som vanligtvis är oerhört smaklösa men just nu är dom ljuset i mitt liv :)

just nu latar jag mig å laddar krafter efter att precis varenda en av dom gick åt när jag var och handlade, precis varenda människa i Skövde va nog på maxi å elins esplanad i dag, å de värsta va ju alla dofter, ja va illamående redan när ja åkte dit å ja lovar att ett flertal gånger fick ja panik över tanken på vart ja skulle spy om jag blev tvungen...
en gång va de riktigt nära, ja stod å pustade ut lite i ett undanskymt hörn trodde ja tills en tant som överdoserat i parfym kommer å ställer sig bredvid å ja bara kände hur lunchen började krypa upp för matstrupen.... så från och med idag ska ja har en påse i fickan ifall att....

strax skidskytte å sedan hämta pluttis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar