fredag 9 december 2011

avis avis...

denna underbara bilden la min kära syster upp på facebook tidigare ikväll hon vinmyser med sina vänner.... de ser sååå gemytligt ut...





så här ser min fredag ut, en matlåda med köttfärsås å spagetti.... inte ens hemlagat, utan en sådan där kolv med färdig mat... usch å fy vilken dålig karaktär jag har, men orken va inte med mig ikväll...
då ja de senaste dagarna börjat må illa dygnet runt så är matlusten lika med noll, så då spelar det ingen roll typ vad jag äter, 2 tuggor sedan måste ja vänta en tim innan kan ta lite till...
å theo äter i princip bara manna frutti på kvällen han är inne i en riktig trots period vad de gäller maten, å just nu är de tanken "bara han får i sig nått"
yesbox vi har provat å låta honom lägga sig hungrig de hjälper inte han vill ine ha nått för de...
nä nu ska ja ägna mina ögon åt handbollen... oerhört spännande match sverige- danmark där matchens utgång avgör sveriges framtid i VM...
vinst känns som ett msåte å då allr ahelst med 3 mål, men de ser svårt ut, klarar vi en vinst så är de en vinst i sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar