lördag 17 december 2011

en vecka innan dopparedagen...

lördag å planerna var egentligen en tripp till göteborg å hälsa på nya tillskottet i familjen, men då de fortfarande är kvar på sjukhuset å vi inte är i tipp topp så får d ebli vid ett annat tillfället istället...

jag har precis kört ut herrarna i familjen så att ja kan städa lite, å när de är gjort så ska tomtar å gran upp här hemma, så vi får lite jul fint...

i kväll är de den sedvanliga middagen hos min faster, den brukar infalla på lördagen innan julafton, god mat å massa släktingar, de ser jag fram emot :)
imorgon vankas de julklappsinköp å på kvällen julkonsert i arenan med mamma, syster och farmor...
de komme bli mysigt å ja hoppas på att julkänslorna ska börja krypa sig på då...

har ju jobbat tre dagar denna veckna å framöver så finns det ett par pass inplanerade, vilket känns otroligt bra i plånboken men mindre bra i mitt pluggsamvete...
1 vecka av kursen har redan gått å ja har inte ens öppnat min bok... de får verkligen bli ett par timmars intersivt plugg imorgon innan konserten å kanske att ja kan hinna med någon tim även idag :)'

nä nu ska ja gå in i badrummet å se hur bra den nya culit bang skummen egentlien är...
reklamen säger ju att man bara ska spruta på å sedan spola v så ska allt försvinna, well well upp till bevis...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar