måndag 26 december 2011

positiva tankar

idag hade mamma middagsbesök av en släkting som jag inte träffat sedan jag opererade mig...
å vilken reaktion de va när hon såg mig, hon visste ju om operationen men att resultatet blivit så pass hade hon ingen aning om...
under de dryga 2 tim som vi var där så mumlade hon flera gånger vilken skillnad de var på mig, å hur duktig hon tyckte att jag var.

de värmde otroligt i hjärtat även om ja är såååå ovan att ta den typen av komplimanger, de är inte direkt van vid att folk berömmer mitt utseende, så denna sits är lite ny för mig, positivt ny, men lik förbaskat ny, hur gör man lixom???
ja satt mest å log å sa tack tack, å så men ändå de va så konstigt, ja måste nog öva mig för de är ju en del människor jag inte mött på ett tag som börjar se skillnad på mig nu...

någon dag ska ja visa er en bild som ligger i min sambos mobil å som verkligen avslöjar sanningen, en "smyg bild" han tog den när jag inte var med på att den togs, så ingen mage eller dubbelhaka hann gömmas i en pose, utan den nakna sanningen står vidöppen...

nu sak ja mysa framför tven för imorgon väntas lite jobb igen.... va sååå otroligt glad tidigare idag när jobbet ringde å undrade om ja ville ändra mina tider lite imorgon, skulle jobbar 7-11 tider som är siså där med mitt morgonillamående, men de undrade om ja kund ejobba 13.30-17.30 istället.. hell ya... klart ja kan ingen va gadare än jag, en mycket piggare mia kommer jobba imorgon nu :)

p.s äntligen ska ja få se hur de gick för mina favvosar i CSI ny, fick säsong 6 i julklapp... time to tell the truth

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar