onsdag 7 december 2011

rolig dag... love my life!

idag har de varit underbart roligt att heta Mia...
har fått sååå många positiva kommentarer på min vikt å ja känner mig så stärkt av detta...
ni förstår inte hur underbart det känns att ha gått ner mer än 50 kg i vikt på mindre än ett år...
nu känner jag bara sååån motivation till att fortsätta.

de senaste dagarna har ja varit trött å hängig men ja tror de beror på att jag helt missat att ta min järntablett, men ordningen är återställd å nu kör vi vidare.



psss några har kommenterat att jag trots att jag är gravid ändå går ner i vikt, och om detta är ok.
ja de är de, bebisen tar de den behöver å ja får de som blir över, vilket inte är så mycket därför jag rasar så i vikt nu, men sjukhuset har koll på oss båda å så länge alla värden ser ok ut så är de ingen fara å de är klart ja får inte gå ner allt för snabbt heller, men det är ok att gå ner under en graviditet så länge man inte går på diet i syfte att helt banta, jag äter varierat å många många gånger per dag så att vi båda ska få i oss ordentligt...

1 kommentar:

  1. Det ingen fara med din bebbe :) För när jag var gravid så gick jag ner lite ( varit gravid några gånger hmm) och då sa de till mig att bebis tar från dig så ;) Önskade jag hade samma tur de två sista gångerna haha men då gick jag banne mig upp. Det jag nu kämpar gå ner :D
    Men ni har ju som sagt koll på er så det kommer bli fint. Härligt med bebbe ju :)
    Peppkram

    SvaraRadera