torsdag 8 december 2011

suck... dubbel suck

ok nu måste jag få beklaga mig en stund.
så här är situationen idag, jag är ssåååå dålig på engelska, ingen förstår mitt problem förutom min sambo... igår läste jag två sidor i boken å när han sedan läst samma sidor så hade ja såklart missuppfattat 50% av innehållet.
detta gör idag att ja har två frågor kvar där jag tvingas läsa i boken för att kunna sätta ett svar på frågan, så ja måste fjäska järnet för tobbe ikväll så han kan hjälpa mig...
ja hade tänkt åka och simma men de ser ut som de får bli en helt annan dag för kvällens fokus måste läggas på tenten för dne ska in imorgon å tobbe har inte ens slutat när den ska in så ja har bara ikväll på mig...

usch för hur illa ja tycke rom mig själv som sket så fullständigt i engelskan i skolan, ja är ju smart (ok över medel iaf) man ja va bara så less i skolan på att plugga så ja gjorde bara minimum för att greja g, de får ja ju lida för idag....

ok slutbeklagat...
ja har förutom att svära över boken idag ägnat mina vakna timmar åt att trycka i mig nobless.... väldigt smart, tur att magen begränsar mig lite för jag är bara halvvgs genom kartongen så den räcker nog till ikväll oxå... mia för ett år sedan hade lätt kunnat trycka i sig 3-4 noblesskartonger på en dag, så lite karaktär har jag nog fått...
men usch efter alla choklad så sulle ja behöva simma... well well vi får väl se hur snabbt de går när tobbis väl kommer hem....

1 kommentar:

  1. Jag har bara en undran när man går ner så mycket på så kort tid som du gjort vad gör man med huden då? Hänger den med och minsr sig själv den med? Vad innebär sleev op att det är titthål?
    Har funderat på op

    SvaraRadera