måndag 23 januari 2012

min viktresa.. delmål

ännu ett delmål är uppfyllt... denna gång till min sambos stora förtjusning...
de är nämligen så där, det värsta jag vet är kläder som skär in, (läs typ jeans i midjan, bh etc)
är man överviktig ger dessa inskärningar en mindre smickrande kroppsform, därför har jag undvikit dessa plagg å gör de fortfarande till stor del...
men iaf min sambo har haft en dröm med hela den här resan, att slippa mina sporttoppar och kunna köpa fin bhar, suck säger ja då jag aldrig gillat bhar, men man får väl offra sig ibland å dessutom börjar sporttopparna bli en aning utslitna...

jag beställde för någon vecka sedan två bhar för 79 kr/styck i största storleken, 95d tror ja de va... dom landade i brevlådan idag å SMÄCK!!!!
de satt som gjutna, inte ens jag som är anti BH känner av att ja har på en en bh... de är bra betyg, å nu ska ja överraska mannen i huset när han kommer innanför dörren...

roligt inlägg om BH, men för mig/oss är detta ett enormt delmål...
kanske dax snart å ge jeans en chans igen oxå...
fast de får nog bli efter att bebbe har kommit för de blir lätt obekvämt av andra anlednigar annars...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar