tisdag 24 januari 2012

:)

24 januari är alltid en toppen dag varje år... eller det har varit de senaste 5 åren, som jag har fått spendera med min älskade tobbis :)
vi firar 5 år tillsammans idag, och dessutom fick vi se vår bebbe ordentligt imorse, de va härligt, en lugn krabbat tillskillnd mot theo när vi såg honom, jätte roligt, vi hade en toppen barnmorska som gav oss massa bra bilder som va super tydliga.
vid ett tillfälle va bilden så tydlig att vi kunde se hjärtats "fyra rum" allt såg bra ut å de är ju de viktigaste :)

nu ska ja strax slänga i mig lite lunch för härligheterna idag stannar inte där, vi ska om en stund ner och skriva kontrakt på vår nya lägenhet, de känns bra å ännu bättre nu när vi sett att bebben där i magen mår som en prins/prinsessa...

planerna var egentligen en mysmiddag ikväll men den blir några timmar förskjuten då jag fick hoppa in och jobba, de har varit ont om jobbpass nu under januari därför va d enödvändigt att ta de chanser man får, men sånt är livet, vi får fira när jag slutat istället....
hehe ja har dock gjort en skattkarta till tobbe för att fördriva hans kväll lite medans jag är borta :)

mias mat:

frulle: äggröra, kalkon, tomat
lunch: kyckling, potmos
mellis: en muffins
middag: schnizel, ris, sås
kvällsmat x2: kött, klyrre, pepparsås

hehe kör på två kvällsmål mat idag, måste få i mig nått på jobbet för att orka med å dessutom vill ja ju smaka på de god köttet som vi köpt tills idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar