onsdag 25 januari 2012

köpa eller inte köpa??

så här går mina tankar just nu....
jag måste åka iväg till affären å handla, blev inringd på jobb å har inget att stoppa i en matlåda, dessutom tog mjölken slut i morse, vilket inte uppskattades av den lille herren i hushållet... så affären blir de...
dilemmat är de där förbaskade semlorna, jag är ingen toppen semelfantast men ibland kan de vara gott... just nu är de lite så.. men ja kan omöjligt få i mig en hel, vilket gör att jag tvekar på att köpa någon överhuvudtaget...
dela, ja de kna man ju, ska ja då ta med den andra halvan till jobbet, eller ska jag spara den tills ikväll... hum

vi får väl se... bestämmer mig nog i affären...

vad kan man fixa ihop snabbt å lätt å ha med sig då??
suck... orkar inte diska, har ingen lust att diska, det är tobbes disk, så känner jag
är små sur å tjurig för en sak därför är de hans disk...
aaa affären har säkerligen något smaskigt att erbjuda...

nu vet ni... väldigt givande info för er..

just de de va vägning imorse... vågen pekade på +- 0 å midjan va samma som förra veckan, jag stod still med andra ord för första gången se dan 2 mars i år...
slarv med maten helt klart i kombo med för lite rörelse... SKÄRPNING!



3 kommentarer:

  1. när man läser din sista mening så kanske du inte ska köpa den där semlan trots allt...

    SvaraRadera
  2. Om det nu står still på vågen så ska du kanske skippa semlan??

    SvaraRadera
  3. Haha tänkte likadant som anonym! Skit i semlan! Om du inte ens är en fantast så tycker jag att det inte känns värt det :) semlor är överskattat :)

    SvaraRadera