torsdag 26 januari 2012

köpte jag eller köpte jag inte..???

ja spänningen är olidigt köpte jag någon semla igår???
svaret är ja, de gjorde jag, men svaret är nej på om jag sedan åt den...
ja köpte en semla men när ja kom hem så kände jag inget sug utan gav theo semlan istället...
så jag känner mig nöjd, jag är fortfarande semleoskuld detta år :)
en jobbarkompis köpte sig en semla igår på jobbet å jag kände bara nä de är nog inte så gott...

nu ska ja strax traska ut å inhandla lite grejer till tobbe som hans ka ha med sin till london, flygen har ju en del märkliga regler för handbagage, å d eär allt han ska ha, då får de inte ha mer vätska med sig än att de ryms i en 1 liters påse, så ja ska iväg å köpa små reseförpackningar, annars får han typ välja på schampoo å tandkräm å sånt vad han vill ha med sig...
dessutom ska ja köpa ett startpaket med refillkort så vi slipper få en oväntad dyr teleräkning när han komme rhem...

mias mat idag:

frulle: polarkaka m smör och leverpastej
lunch: kyckling i hawaiisås, ris
mellis: ett finn chrisp
middag: kyckling i hawaiisås, ris
kvällsmys: finns chrisp m ost

1 kommentar:

  1. varför mötte din sambo en halv semla hemma då om du ej åt nåt? hehe ;)

    SvaraRadera