fredag 27 januari 2012

fredag...

ush idag är de tufft...
ja äter när jag är ensam å lite ledsen.. vilket jag är idag...
idag är de nog tal om första riktiga prövningen sedan operationen. ja har känt mig glad å nöjd med min tillvaro mest hela tiden sedan operationen vilket gjort att jag inte känt matsugen på samma sätt, men idag...

ja är van att ha tobbe hos mig att kunna ventilera med honom, nu är ja helt ensam inte ens en telefonkontakt funkar, för han har inte med sin mobil...
de är tufft för ja har saker just i detta nu som ja vill prata med honom om.

ja får hålla mig i skinnet, har ju lite små saker inplanerat under dagen vilket gör att tiden säkert kommer gå snabbare än jag tänkt...
ska upp till sjukhuset nu å hälsa på en vän, å sedan i eftermiddag ska min systeryster styla mig i affärerna inför morgondagens "kom som jag aldrig sett dig fest"

nä men först nu ska ja åka å handla lite småttit till min vän, lite uppmuntran..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar