fredag 27 januari 2012

syndarnas syndare..

ikväll gör jag det som jag absolut inte borde göra...
ja har köpt mig en påse med jordnötsbågar, en ny sort från estrella som genast behövde testas...
farligt goda, iaf för mig som är svag för ostbågar och jordnötsringar, de ser ut som ostbågar men smakar som jordnötsringar, en oslagbar kombo...

suck de är inte bra å hitta något som är så farligt gott, återigen tackar ja gudarna för att jag bara kan äta lite lite innan magen är full, annars hade jag nog lätt dragit i mig hela påsen...

dessutom bestämde sonen kvällsmaten, MC donalds, ja tog en liten vanlig hamburgare, de räcker gott å väl för lilla mig, men så där toppen gott är d eju faktiskt inte, tur är väl de att vi inte äter så ofta där längre, iaf inte jag...

jaja idag syndas de, men de beror nog på ensamheten...
vill dela mina tankar med tobbe om barnet i magen, om min farbror som råkat ut för en olycka, om theo å hans allergi, om allt, de är mycke nu som gås igenom i huvudet, å de hade vart toppen med tobbe här...
så är de.. imorgon blir de kalasens dag... först ska lilla moa grattas på sin 3 års dag, å på kvällen är de dax att fira eve som blivit 25.
har varit iväg och köpt en del av min outfit tills imorgon kväll idag, tar en bild och lägger in efter festen så att jag inte förstör överraskningen för eve :)
ska bli kul att bli stylad imorgon, ska få både hår å smink fixat, så ja hoppas verkligen att jag känner mig riktigt snygg efteråt...

ul att ja sitter och moffar i mig onyttigheter idag, när ja borde ta d elugnt för att slippa en uppblåst mage (mer än den redan är)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar