onsdag 11 januari 2012

Ny start...

En sak som är mindre bra med att gå ner i vikt, iaf ibland är all den ökade energin man får iaf, jag.
ni ser att ja stukturerat om designen lite igen i blogen. ja har nu bestämt mig för att denna bloggen endast ska handla om MIG...
hehe nä men den ska handla om mitt liv hur jag lever efter min operation. ja ska försöka sätta er in mer i hur ett liv med en begränsning ser ut.
vad jag äter, hur ja rör mig vad jag tänker och tycker.

å som ni ser ovan så tycker jag att vissa dagar kan bli väldigt jobbiga då ja fått sååå otroligt mycket energi efter att jag minskat i vikt, ja blir då rastlös av att bara ligga på soffan.
nackdel eller fördel, de är de situationen som avgör.

nu ska jag iaf hoppa i i duschen å efter de ska ja ge er dagens våg resultat.

Mias Mat idag:

frukost: 1 halvt glad multivitamindryck + en knäckis med leverpastej
Mellis: en halv banan och en halv fokus vitamin dryck (tenta fika)
lunch: tortelini med skinka och ost
Mellis: förmodligen en knäckis med antingen ost eller leverpastej
middag: köttfärslimpa, potatis, sås och hari cort verts
mellis: en knäckis med ost + ett glas vitamindryck


en bra matdag då jag kommer få in 3 mellis precis som ja ska, vanligtvis brukar ja inte hinna med melliset på förmiddagen men med tidig uppgång och tenta så hann jag med detta, å skryta tänker jag oxå göra för ja hade med mig marianne godis till tentan men åt inget av de...
vi bortser att detta berodde på graviditetsillamående å inte karaktär, men karaktären måste ändå finnas där för ja har inte nallat i påsen ännu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar