söndag 29 januari 2012

söndag...

så fort min sambo kommer hem ikväll så ska ja föra över bilder från mobilen på min look igår kväll...
jag kände mig så fin, hade svarta byxor, en svart skjorta, min sminkning som systeryster hjälpte mig att få till å så lite busigt lockigt hår, hade även nya örhängen (ringar med små fjädrar i)
å toppen över i, va nog att ja för en gångs skull hade pumps på mig med en liten klack, de ni de va inte igår ja knallade runt i sånna skor, å flertalet gäster på festen måste trott att ja va en aning berusad för då och då vinglade jag till hehe,

de va roligt iaf att få klä upp sig lite å se en annan sida av sig själv i spegeln...

nu ska ja hoppa i ytterligare några nya kläder osm ja inhandlad eigår i ren panik över vad jag skulle ha på mig.
kul iaf med lite nytt...
å till anonym som en gång kommenterade min storlek på klänningen från gina.
jag köpte två nya tröjor därifrån igår, å vipps de va L på dom oxå, å lika så på resten av klädern jag köpte igår, så får de mig att må bra att säga att jag numera kan ha large kläder, så gör jag de, å jag är stolt för d ev alänge sedan jag ens kund eblicka åt denna typ av kläder.

2 kommentarer:

  1. Du var jättefin igår Mia och det är klart att du är en L nu! Jag hade inte sett dig på ett bra tag och som jag sa så var du som en ny Mia! Det syns på dig att du mår bra! Kram Anna

    SvaraRadera