torsdag 12 januari 2012

städa = motion...

bästa vardags motionen är helt klart städning...
ja vte inte hur ni är men ja kna inte bara små lulla runt plocka i ordning å dammsuga, utan när ja ska städa då ska de städas, i alla skåp i alla lådor, i varje vrå...
de gör lätt att mina små städ projekt blir väldigt stora projekt...

idag har ja tagit mig ann hallen, rensning, slängning å så vidare...
strax ska jag å mini mannen som är hemma idag på grund av misstänkt magsjuka åka till tippen med ett lass...
för än värre än att städa är jag på att slänga..
jag är av den melodin att har inte sakerna används på ett bra tag då slängs dom... på så sätt får man ju plats med nya :)

iaf städa mera, de gör underverk för figuren.. å med min ny vunna energi på grund av viktraset så finns de så ja kan slänga å rensa varje dag...
nu dax att återgå, tog en liten rast för de gör gärna REDAN? lite ont i fogarna när jag anstränger mig för mycket, så små korta intervall pass....

1 kommentar:

  1. Jag hade ont av mina fogar från vecka 8 i den här graviditeten. Vecka 11 under min förra och blev sjukskiven vecka 21 =/ Så jäkla trist =(

    SvaraRadera