fredag 20 januari 2012

veckans bästa dag??

fredag idag... "veckan bästa dag" enligt en jag jobbar med... kanske det...
sovmorgon fick jag, å god frulle...
nu äter jag super god lunch...

ja ja ska väl inte klaga, jag älskar´t...

efter lunchen ska ja ta tag i lite tvätt, städning å donande, jag ska även åka över till maxi å handla lite å köpa tulpaner för att mysa till de lite extra hemma inför helgen :)
vi ska ha en riktig myshelg ihop, inga måsten inplanerade, å stökar jag undan tvätt å de idag så kan vi bara njuta.
vi ska överraska mini med bad imorgon (lördag) å på sön tänkte vi ta med honom till leklandet

detta betyder att på lördag kan ja simma ett par längder å på söndag springa av mig ett par hekto i klätterställlningarna, love it!!



mias mat dag:

frulle: äggröra, kalkon, pärltomater
lunch: hemmagjorda köttbullar, spagetti, pärltomater
mellis: finn crisp m ost
middag: lasange m pärltomater och morot
kvällsmys: är jag duktig finn crisp, men är jag oduktig mintglass

ja känner mig glad, har ett bra rus i kroppen, å bara myser...
önskar de alltid kunde kännas så här, lyckopiller

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar