tisdag 14 februari 2012

idag har jag ingen lust att fira...
förr va man ju alltid lite besviken denna dagen å sedan jag fick förhållande så har dagen aa blivit bortglömd komiskt va??
vi ska iaf äta lite gott ikväll å sedan bio, en chans mitt i veckan å vara barnfia, tack söta syster för att du ville umgås med theo en stund :)

jo en sak ser jag fram emot idag, theos alla hjärtans dag kort som han hintade om att dom gjorde på dagis igår, saker han gör är alltid så roligt att få för han är såååå stolt över sina prestationer :)

angående mitt förra inlägg så här är det man förespråkar alltid det som funkat för sig själv, och alla är ju så olika, så LCHF funkar på några, Gi på andra å för några funkar mindre portioner.
de senare är det enda som funkat för mig, därför ligger det mig varmt om hjärtat... well well så är de...

smygvägde mig idag för att se om de skulle bli en bra morgondag, nja om inte under sker så får vi nog vänta en vecka till...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar