onsdag 1 februari 2012

inspiration...

Hej sitter här med ett STORT leende på läpparna å glädjs över alla fina kommentarer jag fått om mina bilder, de ger inspiration och kämpar glöd.
de gör en på ett så bra humör, för vem gillar inte att få fina kommentarer som stärker självförtroendet :)

en kommentar frågade vad min startvikt var och vad jag väger nu...
de känns så skönt för jag skäms inte längre, eller jo jag skäms över hur långt jag lät det gå, men jag är glad över att jag tog kontroll.
det är en bit kvar, men det är förståeligt för man blir inte av med dryga 100 kg i ett naffs.
jag startade på 172 kg och har som absoluta dröm mål att nå ner till runt 70 kg som är optimalt för min längd.
jag vägde mig idag senast och då stannade vågen på 113,4 kg, det vill säga 0,5 kg mindre än förra veckan och bara ynka 1,4 kg ifrån nästa delmål som är -60 kg.
så jag är glad. jag är påväg och trots bebis imagen så går det neråt utan att det för den delen är någon fara för barnet.

nu ska vi strax inta middagen här hemma som är husmanskost utan desslike, en korvgryta med rotfrukter, potatis och faulkorv med hög hög kötthalt.
de är såå smaskigt å smidigt att frysa in å ha som matlådor därför gör vi alltid ett jättekok när vi lagar denna maten :)

tillsist vill jag bjuda på ytterligare en bild som legat i kameran :)

en ny outfit ifrån Gina, som jag är sjukt stolt över för de känns mer som mig än att gå i tantiga tunikor med blommönster som istort sett är vad utbudet för större består av.
ett linne under å över det en oversizad topp å till detta enkla leggins, så skönt men ändå lite piffat :)

1 kommentar: