tisdag 31 januari 2012

Bilder

Här kommer några bilder på hur jag såg ut i lördags på Eves 25 års fest. ja kände mig snygg å kände en självkänsla som de va länge sedan jag kände, de vittnar inte minst alla bilder i min mobil om då de finns typ 50 bilder enbart på mig från den kvällen...





hur sedan betraktaren se rpå mig de är ju upp till dom/de, men jag kände mig finare n jag känt mig på länge...
de va roligt... de finns många nya bilder å visa er så räkna med bilder i ett par inlägg fram över..

nu ska ja sova efter att ha firat en toppen bra 27 års dag med mina allra närmaste och otaliga grattis hälsningar på facebook å i mobilen :)

5 kommentarer:

  1. Fina bilder!!! Fina Mia. Wow!!

    Kramar Elin

    SvaraRadera
  2. Men hjälp vilken förändring, är väldigt nyfiken på startvikten var och vad du väger idag. Måste säga att jag är riktigt imponerad, och vilken pingla din pojkvän fått. Han måste vara stolt!! Keep it up!

    SvaraRadera
  3. Du var ju jättefiiin! Herregud, skulle också behöva få klä upp mig och känna mig sådär snygg :) Förstår att det var en härlig känsla!

    Kram Sara

    SvaraRadera
  4. Du är jättesnygg! Strongt jobbat!

    Kram, pernilla be

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat! Du ser jätte fin ut! :D och vilken stor skillnad :D

    SvaraRadera