tisdag 31 januari 2012

ett steg närmare...

idag är de alltså dax att krypa ytterligare ett steg närmare 30... MEN jag tänker inte göra det en minut innan 23,41 ikväll, så fram tills dess är jag 26 år gammal... sedan får jag motvilligt medge att åldern blir 27.

har börjat dagen med ett flåsande runt springand ei lägenheten städandes då vi ska få hit besiktningsgubbar vid 10 för att kolla av läget inför vår flytt...

så lite motion blev de allt...
men godsakerna lär bli desto fler...
ingen b-day utan tårta, ska åka till något kondis sedan å se va de har för smarrig variant till mig som jag kan bjuda på ikväll...

fick ett super fint "dyrt" armband av tobbis, ett "make a difference" armband såna där som bara kändisar köper för att ha någon gång ibland, men som ja ska ha jämt :P
nä de är super fint ser inte riktigt ut som de på bildern, mitt är i lite mer metallic och med små kristaller här och där oxå...
ska bli spännand eå s eom lilleplutt har åstakommit något konstverk med ballonge rpå som jag önskade mig av honom...


1 kommentar:

  1. Grattis, grattis! Hoppas du hittar någon god tårta. :) Och du är ju fortfarande närmare 25 än 30. ;) Själv fyllde jag ju 30+ (31) för 10 dagar sedan. :)

    SvaraRadera