måndag 30 januari 2012

veckans mat schema...

jaha ja då va de måndag igen å ja har satt ihop ett matschema för veckan å varit å handlat de som fattades :)

måndag: kyckling i hawaiisås (skulle egntligen ätits förra veckan men de blev inte så)
tisdag: tacogratäng med cecarsallad (de är visst ett födelsedagsbarn i huset så vi får middagsgäster)
onsdag: korvgryta
torsdag: köttfärsås & tagliatelle
fredag: ungsbakad lax i citronsås, ris

Lördag å söndag spenderar vi i Göteborg så de får vi hålla öppet vad de blir för mat, förmodligen något gottit hos tobbes pappa på lördag å något enkelt som subway på söndag :)
jag älskar subway å är ledsen över att d einte finns här i skövde, de är så enkelt att göra bra val men ändå få i sig något gottit :)

har förövrigt lyssnat på en oerhört intressant föreläsning om ämnet coachning idag, ja har fått en ny insikt och ett nytt synsätt och dessutom har jag lärt mig att coachning kanske inte alltid är d evi tror att det är.
jag tänkte skriva ihop något kort om ämnet senare å lägga ut här till er för de är såååå intressant.

nu ska ja slänga i mig lite så magen blir glad innan minihopp skall hämtas, funderar på att vara ute me dhonom en stund innan vi går in... de är ju så fint väder, så de är ju synd att inte ta tillvara på tillfället :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar