måndag 27 februari 2012

inte snö... tack!

vet ni vad jag hittade mitt i mitt flyttstök igår...
alla mina skivor jag hade i bilen från att jag började övningsköra när jag va 16 tills dess att ja blev arg vid 19 års ålder och "slängde ut dom"
ja trodde ja hade slängt dom men där i en låda som knappt öppnats på 8 år låg dom...
massa minnen, bra och dåliga men mest bra...
lyssnade igenom några skivor och kan konstatera att vilken skit de va... skrattade åt tanken att undra om ja tyckte detta va bra eller om de va för att kompisarna gillade den musiken som den spelades???

aa så kan d eva, fick mig att le lite extra i af åt alla fina minnen...

nu har ja precis njutit av en leverpastej smörgås, kan vara bland de bästa som finns vid vissa tillfällen... som just nu...
eftersom hemtentan äntligen är färdig skriven så tar jag "ledigt" resten av eftermiddagen och ägnar mig åt hushållsnära tjänster...
disk, tvätt, passa barn, åka till tippen... ja ni vet sådant där som man förnöjer sig med när man faktiskt är ledig en sekund...
icke att förglömma flyttpackar... får se om ja får med sambon på iden att börja botanisera i källaren, kan ju finnas en del som kan slängas ut på blocket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar