fredag 3 februari 2012

paus

usch idag önskar jag att jag kunde trycka på paus knappen å bara få en vanlig mage, är så sugen på att ta med en kompis å luncha på stan, trycka i sig en riktigt god köttbit (läs black and white), viss ja kan väl de men att slippa ångesten för att man äter 1/10 del av maten å ändå betalar fullt pris...
å ångesten för att ja alltid slänger såååå mycke mat när de finns dom som inte har mat att äta sig mätta på...
nä de är med blandade känslor, ibland är jag överlycklig över min op å ibland vill jag bara ha möjligheten att återgå för en stund till de gamla de som alla är vana vid...

psss angående kommentaren om att jag kan gå till skolna, japp de är inte så långt men oftast hämtar jag eller lämnar sonen i samband med att jag är i skolan, å då funkar inte de är lite för långt åt alla håll, eller så uträttar jag något ärrende, därför tar jag bilen...
men när bebben är född då är de andra bullar som gäller, då begränsar inte fogarna mig på samma sätt, nu får jag ont efter att bara ha gått lite mer än vanligt....

jaja så är de... nnu är lunchen i magen, tagliatelle med köttfärsås...
ser fram emot kvällen smat om vi nu inte äter ute, men annars blir de ungsbakad lax i citronsås... mumma .)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar