söndag 5 februari 2012

nöjd och mindre nöjd...

nu är vi hemma igen efter en helg i Stora staden Göteborg.
matmässigt kunde man kanske önska mer, fick god smörgåstårta hos tobbes pappa på lördagen, dock hade dom bara cola med socker i å de kändes festlgare än vanligt vatten, så de fick de bli lite drygt 2 burkar med 33 cl i varje (jag å theo delade på dessa två)
idag känns de mindre bra :(

kompenserade detta i morse på frukostbufén där de blev äggröra å tomat samt lite smarrig frukt i form av vattenmelon och färsk ananas :)

vi käkade även subway men denna mat räknas inte för mig för ja va lite glups å åt för fort å då kommer maten upp lika snabbt igen, sedan blev det burger king på väg till orust idag å en korv på okq8 på vägen hem till skövde...
ja känner mig allmänt flötig så imorgon blir de vanlig lagad mat igen, den är godast...

tänkte försöka mig på att gå 20 min oxå varannan dag, får testa å se vad fogarna säger om detta, går ja någorlund lugnt å inte med för stora steg så borde det gå bra...
magen börjar synas rejält nu, å ja känner mig redan otymplig, men idag fick jag bebbegosa med theos lilla kusin (1 mån gammal) å då kändes inte magen så jobbig för där inne ligger min guldklimp å bakar till sig så vi kan bebbegosa i sommar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar