torsdag 16 februari 2012

sluta gnälla... mia

ok ja har bestämt för att att sluta gnälla nu, känner mig som en bitterkärring som sitter här hemma typ hela dagarna, inget händer i mitt liv men ändå händer allt på samma gång.
vill ha vår nu, har alltid sagt att jag inte blir deppig på vintern men ja har nog insett att vintermörkret gör mig lite mindre glad.

nä ja tror att allt blir lättare med lite värme och sol.
just nu har jag ågren över packandet som komma skall... när ska man börja å framför allt VAR ska man börja.... börjar jag packa nu så lär jag komma på saker jag packat som jag kan behöva, å börjar jag senare så blir det stressigt...
komplicerat...
dessutom har jag en inlämning och en hemtenta som jag inte ens startat med, hatar när lärarna ger en för mycket tid, jag vill ha press då arbetar jag bäst.

ok de blev ännu ett gnäll inlägg men de sista för ett tag jag lovar...
nu ska ja äta upp min lunch å sedan och sedan hämta theo innan vi ska till farmor och förmodligen proppa i oss massa kakor...
suck att man aldrg kan säga nej...

1 kommentar:

  1. När var det ni skulle flytta och vart, det har du liksom inte talat om. *Aja*

    SvaraRadera