söndag 12 februari 2012

söndag...

dålig uppdatering ifrån min sida.
igår hade vi kalas precis hela dagen 13-23 var de folk här hemma hos oss... de va intensivt men roligt.
dock blev ju maten totalt lidande, vi hade smörgåstårta så detta blev vår föda under dagen, de känns idag ska ja säga er...
speciellt i kombo med gräddtårta och kakor...

nä idag blir de bättre matval, å imorgon ännu bättre... ja laddar ju för att nå mina -60 kg på onsdag, å de krävs lite mer nu mera för att nå målen :)

ska prova låg kolhydrats kost igen å se hur de går denna gången, förr har ja alltid gnällt över mängden att jag aldrig blir mätt men detta är ju inget problem längre, så det kanske funkar bättre nu, dessutom laddar ju sambon för beachen, eller för att inte bli skengravid som han blev förra gången vi väntade smått...
då ryktes han me di mina sug å var för snål för att slänga alla tokigheter som jag fick för mig att jag ville ha...
nä denna gången vet vi bättre å har bättre kunskap, det känns bra...

ska nog sätta mig nu å planera veckans mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar